کلیشه

هر چه که اکثریت می گند بیراه نمی گند!!مخصوصا در قضاوت شخصیت دیگران!( از کرامات شیخ ما ...)

کلیشه ها خیلی در ساختن شخصیت ها نقش دارند. یعنی آدم ناخود آگاه خودش رو طبق کلیشه ها می سازه. برای نمونه همین  دختر  یا پسر بودن یا نقش های اجتماعی افراد مثل مادر ٬ پدر٬مادرزن ٬ عروس و ...

ما تمایل داریم نقش های تاریخی خودمون رو بازی کنیم!اینجوری راحتتریم!

پ.ن. این موضوع ربطی به نوشته من داره؟

یادش به خیر!

در وطن زندانی٬ دور از وطن به غربت میهمانی...  من... بر میگردم !

پ. ن.خوابگاه که بودیم یکی از دوستان هر وقت دلش برای خونشون تنگ میشد این دیالوگ حمید جبلی رو با آهنگ سوزناکی می خوند و با یک آه بلند خاتمه میداد!

خونشون کرج بود و در تهران احساس غربت می کرد!!

باز هم پراگ

بدلیل استقبال بی سابقه دوستان بر آن شدیم که باز هم عکس آپ لود کنیم!

پراگ با قدمتی ۱۱۰۰ ساله٬ یکی از زیباترین شهرهای اروپا٬ بیشترین آثار تاریخی ثبت شده در یونسکو را داراست (‌حدود ۴۰۰۰ اثر ) و یکی از پُرتوریست ترین ! شهر های دنیاست.

میدان اصلی شهر: میدان شهر قدیمی(‌دور تا دور شهر قدیمی با علامت خط نقره ای مشخص شده )

از بخت خوش٬ این ایام مصادف شده بود با عید پاک و جشن های ایستر در این میدان غرفه های خوشمزه فروشی و صنایع دستی راه انداخته بودند و یه نفر ! ما روکچل کرد از بس وافل خورد!

تخم مرغ های رنگی و کاکائو در انواع رنگها و طرح ها ٬ و شیرینی های سنتی به وفور یافت می شد.

 

 

 عروسکهای خیمه شب بازی از پینوکیو گرفته تا هری پاتر همه رو جذب می کرد

 باز هم در همین میدان ٬ این قلعه در شب با نورپردازی بسیار زیبا ٬ آدم رو باد کارتون سفید برفی می انداخت

 رودخانه و پلهای زیادی که داشت.

معروفترین : پل چارلز

 

 

پراگ

این شهر واقعا دیدنی است امیدورام  اونهائی رو که علاقه دارند بطلبه!

prague

ساعت چنده؟

خانم همکار میگفت:میگند! سه تا شهر تو دنیا هست که هر زنی باید ببینه! پاریس٬ پراگ و پترزبورگ

پ . ن.من هم یه تز!! دارم میگم هر شهری که از وسطش رودخونه رد بشه خیلی قشنگه.

آزادی بیان!

-من خیلی پوشیدم اصلا آزادی بیان ندارم!

- منظورت آزادی عمله؟!

- اینجوری گفتم یه کم بخندیم