انتظار

صدای نتی تازه به سمفونی حیات افزوده میشود.

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست خوبم
خوشحال میشم من رو لینک کنی......
بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم....

بهار جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ق.ظ http://bahar77.blogfa.com

ووووووواااای منتظر چی هستی؟؟!! نکنه نی نی؟! آره؟!

حمید شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ق.ظ

حوشا به حال شنوندگان این نت جدید . مبارکه

همکلاسی یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

به به!! خیر مقدم :-)

آدمی‌زاده اگر در طرب آید نه عجب

سرو در باغ به رقص آمده و بید و چنار

باش تا غنچه‌ی سیراب دهن باز کند

بامدادان چو سر نافه‌ی آهوی تتار

مژدگانی که گل از غنچه برون می‌آید

صد هزار آقچه بریزند درختان بهار

یک دسته گل بنفشه سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ

صدایی نتی زیبا و بم...به سمفونی ای که چندین سال بیشتر صدایی زیر داشت....
امیدوارم سمفونی زندگی تان همیشه شاد باشد.زیر و بمش فرقی ندارد.

*** چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ

بی صبرانه منتظریم صداش را بشنویم.

پیمانه یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://pn1350.blogfa.com/

محبوب جان ! بیا و این دفعه بدون استعاره و راست و حسینی بگو : ای که می گی یعنی چه ؟ یعنی نی نی ...
زود تند سریع جواب بده لطفا

:))

کیهان دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام
خوبی شما
خیلی وفته اینجا چیزی ننوشته بودم
راستش...
بهترینها را برات آرزو می کنم.آمین

ممنون

سوشیانس دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ

تبریک :)

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد