خانه دوست

  

این خانه در عین سادگی٬ عظمت و شکوهی داره که آدم رو مسحور می کنه. 

مردم با وجود افرادی که بی فاصله٬ آنها رامنع می کنند٬ عاشقانه دیوارها و گوشه هایش رو لمس میکنند سنگ سیاهش رو میبوسند و رکن یمانی اش رودر آغوش می گیرند. 

عده ای هم ترجیح میدند در طواف زمین برگرد خورشیدبه تماشای کعبه عشق بنشینند. 

مکه شهری است که در آن جلوه گاهی جز رخ او حاکم نیست.

نظرات 12 + ارسال نظر
سید مجید پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ب.ظ http://neveshte.blogsky.com

شما که همه جور عکس زیبا از این سفر به نمایش گذاشتید
عکس چلوکباب خوران هم یادتان نرود
ما به همین اندازه قانعیم
حجتان قبول

چلوکباب خوران؟!!

ندا پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ

قبل از رفتن فکر می کنی اونجا به خدا نزدیکتری ولی اونجا که می رسی میبینی همون حسو داری که اینجا داری و این معنی همونه که میگه من از رگ گردن به شما نزدیکترم

برای با اون بودن و احساس کردنش لازم نیست این همه راه رفت............

من وقتی اونجا رسیدم شوکه شده بودم از اینهمه جلال و شکوه و در عین حال سادگی
شاید باورت نشه شب آخر تمام مدت رو پله ها روبرو ش نشسته بودم و فقط بهش نگاه میکردم یه چیزی توش بود که آدم رو جذب خودش میکرد
کاش میتونستم یه بار دیگه برم

مثل آب برای شکلات پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ

به اعتقاداتت احترام میگذارم.چون خودت انسان قابل احترامی هستی اما در این مورد...خوب اتفاق نظر نداریم.

ممنون.اختلاف نظر همیشه وهمه جاهست مهم همینه که شما گفنی.احترام به اعتقادات یکدیگر:)

مهتاب جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ق.ظ http://aeenehomahtab.persianblog.ir

:*

زیبای زندگی جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ق.ظ

چقدر باشکوه...
ما هم رفتنمان رو دوباره موکول کردیم به نه سالگی دخترکمون انشالله...که اون هم همراهمون باشه در حج عمره.
من دلم میخواد فقط بشینم و یک دل سیر نگاهش کنم و در عظمتش غرق بشم.

مرضیه دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ

خیلی زیباست
فکر میکنم همه باید از نزدیک زیباییش را حس کنند اینطور نیست؟

زیبای زندگی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ

کجایی حاجیه خانوم جان؟

پونه چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ق.ظ http://pooneh55.blogfa.com

زیارت قبول محبوب جان
چه عکس های نابی گرفتی .
همینقدر که تو دلت گفته باشی عکس برای وبلاگ یعنی ما رو در نظر داشتی تو سفرت .
شاد باشی

پژ پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ

سفر عجیبی باید باشه. جمع اضداد. هنوز نمیتونم خودم رو با چنین موقعیت روبرو کنم و بعید نیست که چنین موقعیتی بخواد باهام روبرو بشه!

ندا پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام
عضو فیس بوک شدم و کلی عکس از شما دزدیدم :)))

کیهان شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ http://mkihan.blogfa.com

قبول باشه

پیمانه شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ب.ظ http://pn1350.blogfa.com/

سلام خانومی . اگر خدا بخواهد و روزی به حج بروم دلم می خواهد ساعتها روی یک بلندی بنشینم و این خانه را نگاه کنم و نگاه کنم و نگاه کنم ....

دوست دارم هر چه زودتر به این آرزو برسی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد