گرجستان-تفلیس

در پی خواندن مطلبی از این دوست بزرگوار٬ برآن شدم تا عکسهای موجود در آلبوم خود را از این شهر زیبا، دراینجا با شما دوستان سهیم شوم

 

 

یکی از میدانهای زیبای شهر  

  

 

مجسمه- مادر گرجستان- که در یک دست قدحی از شراب، برای پذیرائی از مهمانها و در دست دیگر شمشیری برای خوشامد گوئی به دشمنان دارد. 

 

نمائی از رودخانه -متکواری- وسط شهر که در راستای همان تئوری معروف من! جلوه ای بسیار خاطره انگیز به شهر داده. 

 

 

نمائی از شهر، که در بالای تپه -ناری گالا-یا همون قلعه ناری ( نار یا انارشاید، ما اینجوری تحلیلش کردیم!)هم دیده میشه.

نظرات 9 + ارسال نظر
مرضیه جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ب.ظ

خیلی زیبا

مرضیه جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ب.ظ

بازم اول شدم میبینی مشتری دائمی به من میگن

:::..:::BIG-BOX:::..:::: جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.big-box.sub.ir

سلام
خسته نباشید
آمار وبلاگت نسبت به مطالبت کمتر بنظر میرشه البته از نظر من
اگه میخوای آمار وبلاگت بیشتر بشه میتونی از لینکباکس من استفاده کنی
فقط کافیه وارد لینکباکس بشی و یکی از کدهایی که پایین لینک باکس هستش رو توی وبلاگت بزاری
بعد هم لینکتو ازسال کنی و وقتی من تایید کردم لیکت توی کلی وبلاگ نمایش داده میشه و آمارت بالا میره
منتظرتم
بای
www.big-box.sub.ir

پپلا جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ http://pepella.blogspot.com

بابت لینک متشکرم.
در مورد مجسمه مادر گرجستان من پیشنهاد کلمه مقابله را در برابر دشمنان دارد!؟ :)
از عکسهای زیبای شما هم ممنونم. نگاهی زیبا به طبیعت دارید!
موفق باشید

ممنون.من فکر کردم کلمه خوشامدگوئی شاید محبت آمیزتر باشه:)

پونه شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://pooneh55.blogfa.com

شهر ها از دریچه دوربین محبوب !
خیلی قشنگ بود
و از اون بهتر توضیحات

کامنت شما هم خیلی دلنشین بود:)

زیبای زندگی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ

عکسهای زیبایی بود.مجسمه ؛مادر گرجستان؛ زیبا بود و قضیه اون شراب و شمشیر هم جالب بود.
وایلد وادی هنوز هست.اما من تا حالا نرفتم.اما اونهایی که رفتن میگن این آکواادونچر از اون بهتر و پیشرفته تره.حتمن بیاین.

[ بدون نام ] شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ب.ظ

پس خوش به حال من که تو شهری زندگی میکنم که از وسطش رودحونه میگذ ره

بله خوب!

پیمانه یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:57 ب.ظ http://pn1350.blogfa.com/

سلام . فقط یک چیزی می توانم بگویم من می خواهم بروم تفلیس ٬ من می خواهم بروم تفلیس ٬ من می خواهم بروم تفلیس ٬ من می خواهم بروم تفلیس ....

حسن دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ق.ظ

یک سوال دشتم ؟ فامیلی شما امین نیست؟ لطفا زود جواب بدید.91/1/1

خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد