Lost

آیا شما هم این سریال جذاب و دیدنی را دنبال می کنید؟ 

مجموعه تلوبزیونی گمشدگان در ویکی ِهمه چیزدان !

داستان از آنجا آغاز میشه که پرواز سیدنی- لوس آنجلس در جزیره ای ناشناخته سقوط می کنه و بازماندگان این حادثه برای زنده ماندن و یافتن راهی برای برگشت به خانه تلاش می کنند و با فلاش بک هائی ما رو با زندگی واقعی هر یک از شخصیتها آشنا می کنه...

دیدنش به همگان توصیه میشه

 اگه دوست داشته باشید میتونید برید اینجا و خودتون رو تست کنید و  ببیند بیشتر شبیه کدوم یک از شخصیتهای ماجرا هستید.

نظرات 18 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:25 ب.ظ

میگن قراره این سریال از شبکه ۳ ایران پخش بشه
گیرم که بشه با سانسوراش چی از آب در میاد؟

پژ چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ق.ظ

میبینم که خاله محبوب هم آلوده شد! :))
کاش یکی این سریال رو به من هم برسونه! :(

مرضیه چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ق.ظ http://www.marziliya.blogfa.com

منم تعریفش رو خیلی شنیدم باید دیدش

ندا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ

من بازم آپم
خوشحال میشم بیای

ندا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ

شما همیشه اول بودی و هستی

پیمانه چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ http://pn1350.blogfa.com/

سلام . من چند قسمتش را دیدم ولی بعد ... امان از دست این همشاگردی سابق شما و بچه هاش

omid پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ق.ظ

salam

seryal gashangi ast

Omid az Canada

omidworld@yahoo.com

دختربهار پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ

اینقد من ازافراد مختلف تعریف این سریال رو شنیدم که خیلی نصبت بهش کنجکاو شدم کاش تلویزیون ایران هم میذاشتش ولی با این عکس که الان میبینم و عدم رعایت حجاب بانوان بعید میدونم.
وقتی فیلم قشنگی از تلویزیون می بینم توی دلم از کارگردان و کسانی که حجاب خودشونو حفظ می کردن و با این کارشون اجازه دادن ما هم فیلم رو از تلویزیون ایران ببینیم !! تشکر میکنم

حسین شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ق.ظ http://llee.blogsky.com

با سلام و تشکر از نظرتون.
من قبلا از شما یه سوال پرسیدم و جوابی نگرفتم(فکر کردم قهرید) الان که نظرتونو دیدم خیلی خوشحال شدم....اگه میشه بگید چی شده که منو از لینک باکس دوستاتون حذف کردید؟

مهتاب شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ق.ظ http://aeenehomahtab.persianblog.ir

هیچ انسان خیَری پیدا نشد اینو بده ما ببینیم :)

زیبای زندگی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ

من ندیدم اما توی سایت یکی از بچه ها رفتم ببینم کدوم شخصیت هستم که بون کارلایل (کارلیله) شدم...فیلمش کدوم کاناله و چه ساعتی؟...........مرسی

پیمانه دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ http://pn1350.blogfa.com/

سلام

شمایل چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://baghemahtab.blogsky.com

یادش به خیر اون روزا یکی بود اسمش محبوب بود .
مهربون بود . مهمون واز بود . به همه سر می زد . پیش فقیرا می اومد .
هی زمونه تا با ادمات چیکار کردی !!
خیلی چاک کریم

ندا پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام اتفاقا موقع افطار به یادت بودم گفتم یعنی اونجا ماه رمضون چطوریه؟
امیدوارم هر جا هستی خوش باشی

ندا پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ

خانمی اگه اون خوشحاله و گل میاره
چون نوه گلی مثل شما داره که نوه دلتنگشو حتی حالا که اون ور دنیا هستی فراموش نکردی
محبوب جونم خیلی دوست دارم مهری نسبت بهت تو دلمه که مدتهاست دنبال علتش می گردم
نمیدونم شاید محبتی که پدرم بهت داشته با رفتنش نرفته و تو دل من جا گرفته
می بوسمت

ندا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ب.ظ

راستی اونجا چند ساعت با ایران تفاوت ساعت داره؟

۱۰ساعت ونیم!

ندا دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ب.ظ

من آپم

پیمانه پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ http://pn1350.blogfa.com/

سلام محبوبه جان . کم کم دارم نگران می شوم که نکند تو هم به جمع گم شدگان این سریال پیوسته باشی ...

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد