جمله هائی که آدم دوست داره به بعضی ها بگه !

جمله هائی که بعضی از بزرگان ادب  هنرسیاست و...  در مواقعی بکار برده  اند وحالا ما میتونیم مصداقش رو توی خیلی از آدم های معروف این زمان پیدا کنیم .برای مثال جمله اول شما رو به یاد کی می اندازه؟!

He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.- Groucho Marx

I don't know what makes you so dumb but it really works

Are you always this stupid or are you making a special effort today

Don't let you mind wander - it's far too small to be let out on its own

As an outsider, what do you think of the human race

Keep talking, someday you'll say something intelligent

Some day you will find yourself - and wish you hadn't

I am enclosing two tickets to the first night of my new play, bring a friend... if you have one."
George Bernard Shaw to Winston Churchill

"Cannot possibly attend first night, will attend second...if there is one."
Winston Churchill, in response

 

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا قراباغی سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:50 ب.ظ http://elernews.blogsky.com

عالی بود. ممنون. دخترم هم (که معمولا از جیزی تعریف نمی کند) همین نظر را داشت. مخصوصا در مورد گفتگوی برناردشاو و چرچیل

سید مجید سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ب.ظ

حداقل ترجمه اشان را هم برای امثال من زبان ندان!! بگذارید تا حالیمان شود .چون ما تا تصمیم کبری بیشتر نخواندیم
تابلوهای ایمان مالکی محشر است
خوب بود

شکسته نفسی می فرمائید ؟

ری را چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.rosaryabi.blogfa.com

خیلی جالب بود
عالی بود دختر

شب یلدات مبارک ک
من اپم

باغ رویاها جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.baghroyaha.blogsky.com

سلام . خوبی؟ خیلی وقت بود که نتونسته بودم به وبلاگ زیبات سر بزنم .مثل همیشه زیبا مینویسی/من دوباره به روز شدم خوشحال میشم به من سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد